BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 29, 2010

"Independent day"

Hari ini adalah hari terakhir aku di'observe' oleh pensyarah penyelia..teras sangat lega dan berpuas hati..pelajar pula memberikan komitmen yang sewajarnya..puas bila bagi orang lain puas..timbal balik la..aku mengajar macam biasa ja..cuma guna abm yang 'agak' luar biasa..sehingga menarik minat mereka..fuhh bergetar lidah nak berbicara.. tak seperti biasa mungkin agak tertekan untuk membuat 'perform' yang terbaik..apa pun syukur..dengan hasil usaha sendiri..pensyarah pun bagi komen yang membina dan memberansang..huhu..tpi 'still' tak boleh jadi guru yang luar biasa...terima kasih semua...khususnya kepada pelajar 2A....

2 comments:

Kuchiki Baim said...

tahniah,kos dah lps dr cengkaman penyelia...hehehe...

Anonymous said...

kamu ni kena membuat permainan, cikgu! Macam hari tu, cikgu kan meletakkan beberapa soalan di dalam sebuah kotak. Kamu suruh kita 'pass'nya ke org lainlah. Kamu suruh berhenti memang dapat memahami soalan, kerana semua orang mendengar kan? tapi, jangan selalu main la cikgu. Kamu juga perlu mengajar sikit. Buat budak keetawa juga. aku ni dari satu kelas yg cikgu ajar. Hari itu memang seronok! Aku masih ingat jawapan dan soalan tu. Cikgu haruslah membuat sesuatu yang dpt menggembirakan budak2. Cikgu juga boleh membuat 1 cerita ttg bab2 yg ada tu. =)