BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, April 6, 2010

Kesunyian bertandang lagi

fuhh..selesai sudah rutin harian senaman jari..untuk seminggu..x seperti sediakala..minggu nih terasa penat sgt..kenapa ek? mungkin kesihatan aku kurang baik..dah lama x dilanda demam..biasanya time nak exam je mula la..badan tak tentu suhu..hahaha..tapi la nih x exam dah..duk marking paper exam jer..risau gak klu pelajar aku x leh jawab UP2 nih..arap2 diorng baca la pe yang patut..

Kesunyian oh kesunyian..mengapa bertandang dalam jiwa aku...tak sepeti dulu..hahah..mungkin teringat saat2 gembira dulu..mengenang kembali saat bahagia..haahahah..kene hiburkan hati.jangn gundah gulana..hidup mesti diteruskan dan banyak lagi cabaran yang akan mendatang..

terujanya rsa bila masuk mengajar tadi..ye la semalam tak berkesematan ke sekolah atas sebb2 tertentu..masuk jer kelas tadi pelajar pakat tanya..cikgu kenapa tak datang semalam, cikgu sakit ker??wah teruja nyer saja bile pelajar tanya macam tuh..rupenya ada juga pelajar yang ambil berat ekk..hahah walaupun selalu kene marah..syukur2..

sekarang nih tengah menghitung hari..ada sekitar 7 minggu jer lagi..cepat betul masa berjalan..selamat la masa 2 tak belari..klu x mesti payah nak kejar..sekarang sibuk membikin mural kat sekolah..last mint bru dapat projek..aduh2 so kene la datang pg..mmg melemahkan..tpi apakan daya..dah tanggungjawab...pgogram minggu nih..latihan kawad kaki dan majlis anugerah cemerlang 2009...

3 comments:

Si DaiSi PuTih said...

time really flies~~ gud luck barak!!

miharbi-sama said...

manusia x akan pernah sepi dari kesunyian dan kesepian...wah...gitu....

elmu-B said...

hidup nih mmg unpama roda, ombak dan kadang2 angin..penuh dgn segalanya..